Besplatna dostava za narudžbe Bilo
mi smo prihvatili povratak i povrat novca, ako s robom bilo kakvih problema
1. Uslugu pružamo uslugu u roku od 12 sati, na cijeli masaža će biti odgovoreno na prvom mjestu.Molimo vas, kontaktirajte nas na e-mail masaža ili menadžer, trgovac
2. Snimanje slika proizvoda - to je 100% prirodna snimanje, ali zbog rasvjete, nagiba i drugih problema će biti malo drugačiji
3. Povratne informacije Molimo vas da ostavite 4 ili 5 zvjezdica, tako da smo znali, da ste primili svoju narudžbu i zadovoljni roba.Mi ćemo učiniti isto za vas.Ako imate bilo kakvih problema sa svojim kupnje, obavezno nas kontaktirajte prije nego što ostavite odgovor, ili otvoriti spor, tako da možemo riješiti problem pozitivan način.Kao što možete zamisliti, vaše dobre kritike od vitalnog značaja za naš uspjeh.
Pitanje: Zašto ruskim klijentima potrebno je popuniti reference?
Odgovor: Prilikom narudžbe lokalna carina u Rusiji će zahtijevati dati svoje reference.Molimo budite sigurni da su vaši podaci nikada neće biti otkriveni trećim stranama, i za vas sigurno pružiti informacije na www.psh-hrvaska.com.hr.
Pitanje: Kada je moja narudžba će biti poslana?
A: Potpuno nam je potrebno urediti svoje parcele u roku od 1-3 dana, ne više od 5 dana.Ako je to hitno rezervaciju, molimo provjerite komentare prilikom rezervacije ili se obratite našoj korisničkoj službi, pitati za vas.
Pitanje: Kako da pratim svoju parcelu?
Odgovor: možete pratiti svoje pošiljke na sljedećem microsoftovu web-mjestu, koristeći svoj broj za praćenje: www.17track.net/en (Kopirano u preglednik za otvaranje)
Pitanje: Kašnjenje logistike u Brazilu, Meksiku i Čileu.
Odgovor: Ako vaša pošiljka je stigla u svoju zemlju, nadam se, vi ćete biti u mogućnosti dati joj malo više vremena, jer sustav elektroničke pošte u Brazilu, Meksiku i Čileu obično radi polako.Ako još uvijek niste dobili u roku od 2 tjedna, molimo, kontaktirajte naš odjel za podršku klijentima.
Pitanje: Što ja mogu učiniti, kada se vrijeme zaštite kupnju isteći?
Odgovor: Ako pojam zaštite vaše kupnje istekne, molimo vas, kontaktirajte nas i mi ćemo vam produžiti ga.Dakle, novac ne stignu na naš račun.
Pitanje: Kako mogu promijeniti ili vratiti svoju robu?
O: možete otkazati rezervaciju ili promjenu proizvoda prije slanja, kako samo upućivanje biti poslani, ne možemo prihvatiti ukidanje ili zamjenu, ako želite otkazati rezervaciju, molimo odaberite razlog zašto vi to ne želite, ili neki drugi razlog.ako ste ga dobili nezadovoljna, kontaktirajte nas u skorije vrijeme, mi smo 100% riješiti problem.
Pitanje: Kada ću dobiti povrat novca?
O: Povrat će biti izvršen u roku od 3-15 dana preko www.psh-hrvaska.com.hr.Ako imate bilo kakvih problema s tim, molimo kontaktirajte odjel za podršku kupcima Alipexpress!Hvala.
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena s *